تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

سمفونی انتخاباتی مرده‌ها

Download it Here!

به کلاغستون چنم دهه فجر توجه کنید

آیت‌الله خمینی که نظامیان را از فعالیت‌های انتخاباتی و سیاسی منع کرده بود، امروز را نمی‌دید که ستاد اصولگرایان عملا متعلق به نیروهای سپاه و بسیج باشد.

سردار جعفری، فرمانده سپاه پاسداران از جناح سیاسی اصولگرایان رسما حمایت کرد. به گزارش خبرنگار ما از ستاد کودتا، ببخشید، ستاد اصولگرایان، وی گفت ترکیب مجلس اگر همه‌اش سپاهی باشد بهتر است. وی سپس به زیردستان خود در وزارت کشور دستور داد مقدمات گرفتن بیعت از مردم را جایگزین انتخابات کنند و انتخابات کلا چیز بیخودی است و وقت زیادی را تلف می‌کند.

همچنین، سردار افشار، فرمانده اسبق بسیج و معاون سیاسی وزارت کشور که مسوول برگزاری انتخابات است اعلام کرد، چون در ایران نزدیک به ۴۴ میلیون نفر رای دهنده داریم، ۵۵ میلیون برگ رای چاپ کرده‌ایم و ۱۱ میلیون اختلاف را همین الان برادران بسیج و سپاه بعد از دستور سردار جعفری دارند پر می‌کنند که همه نگرانی‌ها پیشاپیش برطرف شود. اصولا سال‌ها پیش در یکی از کشورهای همسایه که اسمش عراق نبود، انتخابات همیشه زیر دست گارد ریاست جمهوری برگزار می‌شد که کوچک‌ترین شباهتی به سپاه پاسداران نداشت و تصادفا رای نماینده‌های حزب بعث هم از پیش معلوم نبود.

معاونت زنده کردن مرده‌های وزارت کشور، از همه مردگانی که شناسنامه‌شان باطل نشده خواست در روز انتخابات ۲۴ اسفند که تصادفا سالگرد تولد رضاشاه پهلوی است، از آرمان‌ها انقلاب دفاع کنند. این معاونت افزود معجزه زنده شدن مرده‌ها در انتخابات مجلس هفتم و ریاست جمهوری نهم، کاملا در انتخاب نمایندگان مجلس و ریاست محترم جمهوری تاثیر بگذارد و انشالله امسال نیز اثربخش خواهد بود. احتمالا یکی از دلایل فضای مرده اجتماعی، حاکمیت رای مرده‌ها بوده است!

هادی خامنه‌ای گفت: بسياري از رد صلاحيت شدگان از رد صلاحيت كنندگان صالح تر هستند. بنا به تحقیق مرکز تحقیقات کلاغستون، معمولا روزگار مملکتی که امور بزرگ در آدم‌های کوچک، و امور کوچک دست آدم‌ها بزرگ باشد، بسیار خوب است و به هیچگونه انفجار اجتماعی منتهی نخواهد شد.

اصلاح‌طلبان فهرست انتخاباتی نمی‌دهند. بعد از رد صلاحیت دوم خردادی‌ها، و انصراف چند تا از کاندیداهایی که به حرف کلاغستون گوش داده بودند، تنها چاره این بود که اعضای جناح راست در فهرست اصلاح‌طلبان قرار بگیرند که یک کمی ضایع بود و آقای خاتمی تصمیم گرفت بی‌خیال دادن فهرست شود. اصلاح‌طلبان هم اعلام کردند در انتخابات شرکت نمی‌کنند ولی این به معنای تحریم انتخابات نیست! لازم به یادآوری است که دو سال پیش اگر کسی می‌گفت در انتخابات شرکت نمی‌کند، همین عزیزان اصلاح‌طلب خشتکش را به عنوان تحریمی پرچم می‌کردند و می‌کشیدند بالای سرش!

فرانسه گفت، آزمایش موشکی- فضایی ایران یک کمی مشکوک است. این دولت اعلام کرد که معمولا موشک‌هایی که می‌خواهند ماهواره هوا کنند، از جو زمین عبور می‌کنند ولی موشک‌فضایی ایران که جای کلاهک بایستی ماهواره داشته باشد، از جو زمین عبور نکرده و شباهت عجیبی به موشک‌های دوربرد که مصرف صلح آمیز نظامی برای زدن اهداف دشمن را دارد، داشته. اصولا، همه فعالیت‌های ایران صلح آمیز بوده و همین باعث شده همه کشورهای دنیا به فعالیت‌های هسته‌ای ایران نیز کاملا اطمینان داشته باشند.

"عملی"ترین ملتزم عملی مجلس، محمد رضا باهنر با اشاره به ردصلاحیت نمایندگان مجلس ششم گفت: «این افراد صلاحیت ندارند که مجددا وارد مجلس شوند و اکنون هم که در حال زندگی کردن هستند به دلیل رأفت نظام جمهوری اسلامی است». وی ادامه داد، البته ما خیلی دوست داریم در تشیع جنازه اصلاح‌طلبان شرکت کنیم و فاتحه بخوانیم و خیالمان از بابت غیرخودی‌ها راحت شود، ولی اگر به زبان خوش نمیرند، رأفت نظامیان و سردار جعفری نصیب‌شان نخواهد شد!

ممدلی ابطحى گفت: اصولگرایان ازحذف اصلاح‌طلبان عذاب وجدان دارند. وی اضافه کرد، البته عذاب وجدان مربوط به کسانی است که اصولا وجدان دارند. ابطحی پس از گفتن این جمله حرف خود را پس گرفت.

* سمفونی مردگان، کتابی است از حضرت عباس معروفی که خیلی هم مخلصش هستیم!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)