تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

تایید صلاحیت مدل فاطمه رجبی

Download it Here!

وزارت کشور خانم فاطمه رجبی را مسئول بررسی میزان مسلمان بودن نمایندگان رد صلاحیت شده‌ی متهم به نا مسلمان بودن کرد. وی فعلا مشغول خلع لباس نامبردگان و بررسی دقیق مواضع ایشان است. گفته می‌شود بعد از بررسی‌های انجام شده به دست ایشان، تعدادی از نمایندگام جناح چپ، موقتا جناح راستی شده‌اند.

آقای سید محمد خاتمی رفته است پشت پرده تا برای گرفتن تایید اصلاح‌طلبان تلاش کند. فعلا یک صداهای ناجوری از آن پشت‌ها به گوش می‌رسد که امیدواریم بلایی سر آسید محمد، نیامده باشد. البته بنا به گزارش خبرنگار ما از شورای نگهبان، همین نامزدهای تایید صلاحیت شده مرحله‌ی اول اصلاح‌طلبان هم رد صلاحیت می‌شوند. در نتیجه امروز فشار جدید به آقای خاتمی از پشت پرده، تا مدتی هم کمر او درد می‌گیرد، طفلکی و به هیچ نتیجه‌ای هم نمی‌رسد.

صبح امروز یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که رد صلاحیت شده بود، پشت تریبون مجلس، شهادتین خواند تا ثابت کند مسلمان است، با اینهمه حدادعادل به او گفت که خانم رجبی باید مواضع ایشان را بررسی کند. چون مظنه کاملا دست ایشان بوده و هست و خواهد بود. همچنین به توصیه دوستان و یاران سعید امامی، قرار شد تمامی رد صلاحیت شدگان معترض، مورد بررسی قرار گیرند تا ببینند میزان مصرف داروی نظافت چقدر بوده که گفته‌اند النظافته من الایمان.

آقای شکوری راد نماینده مجلس ششم گفت: روزی فرا خواهد رسید که مردم می‌توانند آزادانه قضاوت کنند و ما را انتخاب نمایند. خبرنگار کلاغستون از شکوری‌راد پرسید، اگر آزادی کامل باشد که احتمالا می‌روند سراغ کراواتی‌ها و خوش‌تیپ‌ها که. شکوری‌راد هم در پاسخ گفت، آن موقع ما آنها را رد صلاحیت می‌کنیم، همانطوری که در دهه‌ی شصت همه چیز دست ما بود و ملت را پاکسازی می‌کردیم.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت برای رفع هرگونه سانحه هوایی، آیت‌الکرسی خوانده شود و تمامی خلبان‌ها موظفند این دعا را در کابین نصب کنند و قبل از پرواز هفت بار بخوانند و فوت کنند. همچنین مرکز سوانحه هوایی هم اعلام کرد که برای تکمیل کار رییس سازمان، داخل جعبه‌ی سیاه همه‌ی هواپیماهای داخلی، برچسب نسوز حمد و سوره و فاتحه و انالله واناالیه راجعون خواهند چسباند تا خیال همه‌ی مسافرین عزیز و فامیل‌های درگذشتگان را، راحت راحت باشد.

یک گروه دانشجویان کوی دانشگاه، در اعتراض به غذای کوی، راهپیمایی کردند و خواستار رییس دانشگاه هم شدند. فعلا مقامات زندان اوین در حال مذاکره با دانشجویان هستند. غذای آنجا را با خودشان بردند تا به این دانشجو‌ها ثابت کنند که غذای اوین همچین بهتراز غذای دانشگاه نیست، بلکه دانشجویان از خر شیطون پیاده شوند و نخواهند بیخودی بروند اوین.

سردار رشید مژده داد که ایران احتمالا در سال ۲۰۰۸، مورد تجاوز از نوع نظامی قرار خواهد گرفت. به همین مناسبت دستور‌العمل رفتاری هنگام تجاوز، میان مسئولان محترم توزیع شد واز آنها خواسته شده؛ تا وقتی زورشون نمی‌رسد، موقتا لذت ببرند. تا بعدا ببینند چه می‌شود. البته نگرانی کلاغستون از این است که برخی از این مسئولان محترم از تجاوز یک خورده لذت ببرند، همانطور در همان موقعیت بمانند و هیچ کاری هم نکنند.

مجله‌ی زنان که خواهر مجله‌ی کیان محسوب می‌شد و به ماکیان مشهور بود، تعطیل شد. این مجله متهم به سیاه نمایی وضعیت زنان ایران است. به گزارش خبرنگار کلاغستون، هیات نظارت معتقد بوده مجله‌ی ماکیان، ببخشید مجله‌ی زنان باعث افزایش زن ذلیلی آقایان شده و با تشویق زنان به حضور در کمپین یک میلیون امضایی، زمینه‌های براندازی نظام را فراهم کرده است.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

aaghaaye Kowsar, Dast marizad. vasat e khastegie dars khoondan va kesaalat e tanhaaii too otaagh e koochooloo shenidn e kalaaghestoon vaagheán aalie

Tab'e tanzetoon harf nadaare :)

-- Sima ، Jan 29, 2008

بد نبود ،فقط ای کاش کاریکاتورهاتون هم به همین زیبایی بود!
متآسفانه کاریکاتورهاتون به مرور بی مزه تر ،نامفهوم تر و محافظه کارانه تر میشه!
درضمن یه پیشنهاد هم دارم! :
برای اینکه برنامهء "کلاغستون" به برنامه کودک شبیه نشه بهتره صدای "کلاغ" از خودتون در نیارین! باور کنین وقتی صدای کلاغ از خودتون در میارین حرفهاتون هم کاملآ "نا مفهوم" و عذاب آور میشه.

-- نیما ، Jan 30, 2008

با درود
وضع جامعه فرهیخته ایران فعلی از این حرفهها هم گذشته و سیاه تر از سیاهی هر کلاغ زاغی دیگری است که بتوان فکرش را کرد

-- بدون نام ، Jan 30, 2008

سركار فاطمه خانم رجبي كه ميزان مسلماني كانديداهاي رد صلاحيت شده را مورد سنجش قرار ميدهند آيا ميدانند كه سنت شدن شرط اول مسلماني است؟ آيا اين مورد را نيز در معرض تست قرار ميدهنديا خير؟!

-- علي اكبر خوان ، Jan 30, 2008

tanz bi adabi nist. lotfan yad begirin

-- Aria ، Jan 30, 2008

کاکوجونی! خانوم رجبی از کجو می‌فهمن این آقایون 'سنت' شده، مسلمونن یا کلیمی؟

-- همشهری ، Jan 30, 2008

حاج خانم مظنه دستشه

-- فیروزه قشنگه ، Jan 30, 2008

ميگن به يكي گفتن پيكان شده يك ميليون تمن گفت واسه ما فرق نميكنه دويست هزار تمن هم كه بود پول نداشتم بخرم حا قضيه انتخابات هم شده همين ما كه شيعه ومعتقد به ولايت فقيه نيستيم از اول انقلاب ردصلاحيت شديم ومملكت را به صلاحيت داران سپرديم وكم كم داريم ويرانه اي تحويل ميگيريم.وخوشحالم كه لازم نيست توسط خواهر بعضي ها معاينه ژنيتال بشوم

-- كرد ايراني ، Jan 31, 2008

فاطمه رجبی بیمار است

-- رضا ، Jan 31, 2008

فاطمه رجبی مردتر ازشماست

-- me ، Feb 7, 2008

از کجا فهمیدی ناقلا؟

-- کورش ، Feb 16, 2008

او يک انسان بيمار پر از عقدهاي دروني است که بايد درمان شود البته شوهر خانم رجبي هم کمتر از او نيست

-- محمد ، Jun 2, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)