تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

اثبات مسلمان بودن از طريق [...]

Download it Here!

حسین شریعتمداری خواستار حمله مسلمانان به مصر و امارات و بحرین شد. وی در روزنامه کیهان که وابسته به رهبری جمهوری اسلامی که اندکی موضع رسمی حاکمیت هم محسوب می‌شود، خواستار آغاز یک جنگ شد بلکه شرایط ظهور زودتر فراهم شود، چون حوصله برادران حجتیه‌ای اندکی سر رفته است. بعد از انتشار این مقاله هم ناتو از کشورهای عربی خواست علیه ایران همکاری کنند. اصولا وجود آقای حسین شریعتمداری شدیدا به نفع منافع ملی ایران بوده و تمامی تلاش‌های خاتمی و غیره برای اینکه دنیا خیال کند ایران کشور کاملا آرام و بی‌خطری است را روانه فاضلاب کرده است.

تعدادی مین و سلاح ساخت ایران در افغانستان کشف شد. این موفقیت بزرگ را به صنایع نظامی ایران و برادران قاچاقچی سپاه پاسداران تبریک عرض کرده و شدیدا خوشحالی خود را بابت دادن بهانه به جماعت برای تحریم و حمله به ایران را ابراز می‌کنیم.

کشورهای ۵+۱ بر سر صدور قطع‌نامه سوم تحریم ایران به توافق رسیدند. مقامات معظم و نسبتا معظم ایران هم البته قبل از صدور نخستین قطع‌نامه پیشبینی کرده بودند که ۵+۱ هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، پیش از صدور قطع‌نامه دوم هم همین پیش‌بینی را کردند که هنوز این پیش‌بینی‌ها کماکان ادامه دارد. از برزگان نظام درخواست می‌شود فعلا فال ورق را کنار بگذارند و از فال قهوه استفاده کنند، شاید نتیجه‌اش بهتر از آب در آمد!

۹۷ درصد اصلاح‌طلبان رد صلاحیت شدند. این پیروزی بزرگ را به آقایان خاتمی، هاشمی رفسنجانی و کروبی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم. تا کنون تعدادی از نزدیکان خاتمی و اعضای کابینه‌اش به اتهام فساد مالی و بمالی از دور خارج شده‌اند. اتهام اکثر اصلاح‌طلبان هم اخلاقی است و احتمالا در دوران دوم خرداد حواس‌شان زیادی به منشی دفتر و الباقی علیامخدره‌های محل کارشان بوده. خیلی از اصلاح‌طلبان هم نامسلمان شناخته شدند که ورود این گروه را به اقلیت‌های دینی تبریک عرض می‌کنیم و مطمئنا از امروز به بعد خواهند فهمید وضعیت اقلیت‌های دینی در کشور چگونه است!

تعدادی از نمایندگان سابق مجلس که متهم به نامسلمان بودن شده‌اند امروز بدون شلوار و با پارچه​ای که دور خودشان مثل بچه​های تازه ختنه کرده پوشیده بودند مقابل وزارت کشور جمع شده و به مسوولان اجرایی نشان دادند که کاملا ختنه شده‌اند و کاملا هم مسلمانند. فعلا معاونت ختنه وزارت کشور در حال بررسی کیفیت اسلام افراد مذکور است. خدا را شکر که قرار نیست برای رای دادن همه مردان به برادران ثابت کنند که مسلمان شده‌اند!

ستاد تفتیش عقاید یا همان ستاد انتخابات کشور اعلام کرد، پرونده مجرمان یا همان رد صلاحیت شده‌ها را به دادگستری داده تا معلوم شود این همه مجرم چطوری جرات کرده‌اند سر و مر و گنده بیایند ثبت نام کنند. دادستانی تهران هم اعلام کرد بند ویژه رد صلاحیت شده‌ها به زودی در زندان اوین راه‌اندازی خواهد شد تا این همه مجرم خطرناک آزادنه تو خیابان‌ها به ناموس مردم کاری نداشته باشند.

خاتمی که می‌خواست چند روزی در داووس تفریح کند، بعد از رد صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان به تهران بازگشت تا با کروبی و هاشمی رفسنجانی جلسه بگذارند تا بلکه راهی برای فرستادن چندتایی از اصلاح‌طلبان به مجلس پیدا شود. خاتمی این بار از ترس اینکه مبادا اتفاقی بعد از سفر اروپایی‌اش بیافتد حتی با مردها هم دست نداده است تا پرونده جدیدی به پرونده دست دادن با زنان در ایتالیا اضافه شود.

خاتمی هیات‌های اجرایی را تنگ نظر خواند. کلاغستون معتقد است که اعمال تنگ‌نظری جماعت ناشی گشادی بیش از حد بخشی از اصلاح‌طلبان در مقابله با جناح‌راست می‌باشد که احتمالا ناقی خوردن زیاد هندوانه و عدم مصرف سنجد است.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

ساز فقط منفی بخاطر پول

-- بدون نام ، Jan 27, 2008

5+1 هيچ غلطي نمتواند بكند..
فقط ما ميتوانيم زرت و زرت غلط كنيم!!!

-- هندونه ، Jan 27, 2008

بسيا ر زيبا مينويسي ومي انديشي اقاي نيك اهنگ كوثر من تا زگي ها هر روز به سا يت شما سر مي زنم .پاينده باشي جواب هاي منطقي شما به اقاي جعفر اميد وارم ايشان را كمي به فكر كردن عاقلانه وبدون تعصب وادار كند

-- كرد ايراني ، Jan 27, 2008

آقای کوثر واقعا که حرف نداشت .

-- علی ، Jan 27, 2008

salam
lahnet kheyli tekrari shode
dige ghabele hads zadan shode ke mikhay chi begi...
shayad moshkel az shoma nist ma irani ha hamishe khob shoro mikonim va bad tamom mikonim
shayadam man ziade khah hastam va hamishe behtarin kar az shoma tavagho daram....ama ba in hame moshkel inke bazam minevisi khobe....
--------------------
کلاغستون: ممنون از لطفتون کاکوجونی! رو چیشم!

-- aragoorn ، Jan 27, 2008

البته مسلمانها سنت حسنه ختنه را از ما يهودي ها ياد گرفته اند

-- يك صهيونيست ، Jan 28, 2008

شريعتمداري بلندگويي بيش نيست . بايد ديد پشت اين بلندگو چه كسي در حال داد زدن است. مطمئن باشيد تمدن ما يه شبه به دست نيومده كه يه روزه هم به دست اينها نابود بشه.

-- بدون نام ، Jan 28, 2008

شما نمیتوانی یک کم مودبانه تر صحبت کنی؟ % 80 متنهای شما زیبا است اما اون %20 اینقدر ضایع است که بقیه را ضایع میکنه.
------------------------------
ممنون از لطف شما. بعضی از واقعیت‌ها اینقدر بی‌ادبانه است که کادوپیچ کردن‌شان حقیقت را ضایع می‌کند!
امضا: کلاغ

-- صادق ، Feb 2, 2008

خیلی بی ادبانه بود...

-- یک نفر ، Feb 3, 2008

توپ . ایول این اوضاع شده مثل یک آدمی که نمیتونی باهاش کنار بیای! باید دستتو مشت کنی با همه زورت بزنی تو دهنش! خوب زدی. مرسی

-- بدون نام ، Oct 11, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)