تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

لطفا خودکشی نشوید!

Download it Here!

زندان‌های نظام مقدس یک زندانی دیگر را خودکشی کردند. به گزارش خبرنگاران ما از کردستان، یک دانشجوی حقوق به خاطر داشتن اعلامیه اندکی با حقوق شهروندی خود آشنا و جان به جان آفرین تسلیم کرد. این دانشجو که تا قبل از رفتن به زندان هیچ تمایلی به خودکشی نداشت، تصادفا در آنجا مورد برخورد مهرورزانه برادران گمنام امام زمان قرار گرفت و به لطف برادران، خانواده این فقید مجبور به پرداخت هزینه‌های کفن و دفن نشدند چون خیلی سریع او را خاک کردند و قبرش را سیمان گرفتند تا کسی نبش قبرش نکند. اما خانواده آن مرحوم راضی به زحمت وزارت محترم اطلاعات نشده و خواستار دفن به شیوه خودشان بعد از بررسی در پزشکی قانونی شده‌اند.

به گفته خبرنگار ما مسوولان امنیتی به پدر و مادر این دانشجو گفته‌اند که اگر زیادی اصرار کنند، شاید آنها هم افتخار خودکشی توسط ایشان نائل گردند.

آقای حسنی امام جمعه ارومیه به رفتار غیر انسانی گاو دارها با گاوها اعتراض کرد. وی گفت قدیم از هر گاو ۱۰ لیتر شیر می‌گرفتید ولی بی انصاف‌ها! ۸۰ لیتر اون هم از گاو نر؟ پس انسانیت شما کجا رفته؟

رئیس جمهوری به مجلس دستور داد مصوبات دولت را اجرا کند. لازم به ذکر است که همیشه برعکس این ماجرا صورت می گیرد و دولت مجری مصوبات مجلس است ولی چون مجلس هم مجلس امام زمان است و دولت هم دولت امام زمان، بی خیال قانون اساسی. ولی حداد عادل که امروز بدجوری ضایع شده بود دست به دامان پدرشوهر دخترش که تصادفا رهبر نظام مقدس است شد و حال احمدی نژاد را گرفت. به آقای رئیس جمهوری پیشنهاد می‌شود هر چه زودتر یک کاری دست خودش بدهد تا فامیل مقام معظم بشود بلکه دیگر اینطوری سه نشود.

سازمان حفاظت از آلودگی محیط زیست اعلام کرد خسارت آلودگی هوا در ایران، ۱۶ میلیارد دلار است.
نصف این خسارت مربوط به خودروهای آشغال تولید داخل که از دور خارج نشده‌اند از جمله پیکان است که با عنایت به سیاست‌های اقتصادی بیکار کننده دولت خدمتگزار حالاحالاها به عنوان وسیله مسافر کشی مردم بیکار شده مورد استفاده قرارخواهد گرفت.

به اخبار قلعه حیوانات توجه کنید:

وزارت کشور اعلام کرد، همه کارهایش در مورد رد صلاحیت کاندیداهای جنایتکار اصلاح طلب قانونی است، ولی آقای خاتمی بیجا کرده در باره رد صلاحیت اصلاح طلبان پیش از موعد حرف زده و شایعه درست کرده که ما رد صلاحیت کرده‌ایم. سردار افشار هم گفت از میان داوطلبین،۳۰۰۰ نفرشان پرونده قضایی دارند. انگار رفته‌ایم دم در یک زندان برای انتخابات ثبت نام کرده باشیم!


حزب اعتماد ملی هم گزارش داد که به بعضی اعضای این حزب گفته‌اند یا مثل بچه آدم انصراف بدهید یا رد صلاحیت‌تان می‌کنیم با پرونده اضافه قضایی.

این روزها سالگرد فوت مهندس بازرگان بود. مهندس بازرگان نخستین نخست وزیر بعد از انقلاب بود که با توطئه سردار سازندگی و شرکا و حماقت گروهی از دانشجویان گاگول که خیال می کردند اشغال سفارت آمریکا فقط ۴۸ ساعت طول می کشد، مجبور شد از قوه مجریه کنار رود. بعد هم نماینده مجلس شد و در مجلس هاشمی رفسنجانی اجازه داد نمایندگان خردسالی چون عطا مهاجرانی و غیره هر بد و بیراهی می خواهند به او بگویند چون هر فحش به بازرگان معادل گرفتن امکانات بیشتر دولتی و مقام بعد از دوران نمایندگی بود که الحمدلله به مهاجرانی هم رسید.

مهندس بازرگان مورد حمله خواهرانی که اندکی بی‌چاک و دهان هم بود قرار می‌گرفت و آنها را به نوعی کلاغ که دچار دریدگی شدید بخش پسین بود تشبیه می‌کرد. خدابیامرز بازرگان اگر با خانم فاطمه رجبی روبرو می‌شد، یقینا کم می‌آورد(عین آقای الهام که هر شب هر شب ایشان را زیارت می‌کند و کم می‌آورد!).

نظرهای خوانندگان

خانوم ها و آقایون، توی این شام سیاه اگر طنز شما نبود، به احتمال ما دیونه میشدیم. از روان درمانی شما متشکرم.
در مرز دیوانگی از مطب یک معروف به روان درمانگر خیلی با صداقت فرار میکردم که بدادم رسیدید.
مریم

-- بدون نام ، Jan 22, 2008 در ساعت 08:13 PM

kheili bimazzei baba, bekesh biroon

-- khosro ، Jan 22, 2008 در ساعت 08:13 PM

ایول داری کاکوجونی!

-- همشهری ، Jan 22, 2008 در ساعت 08:13 PM

توی این مملکت ادم اگر شانس نداشته باشد و سکته نکند حتما دیوانه میشود....

-- astyak ، Jan 22, 2008 در ساعت 08:13 PM

ايول ادامه بديد
سربازان گمنام امام زمان

-- Dr. X ، Jan 23, 2008 در ساعت 08:13 PM

كارتون بيسته.اگه ممكنه راديو-نشريتون رو ايميل كنيد.

-- سعيد بهمنيان ، Jan 26, 2008 در ساعت 08:13 PM

اگر یه شب مطالب این رادیو زمانه رو نخونم خوابم نمی بره
حداقل یه کم می خندیم

-- sirous ، Feb 4, 2008 در ساعت 08:13 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)