تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

حاج‌آقا حسنی: غسل شب جمعه عامل کمبود گاز است!

Download it Here!


آیت الله حسنی، امام جمعه ارومیه اعلام کرد غسل شب جمعه مومنین باعث کاهش شدید گاز مصرفی بوده است. وی تاکید کرد گرم کردن اجاق بنده منزل البته امری واجب است ولی باید چند برابرش گاز سوزاند تا آب گرم کن را به سر منزل مقصود یا همان ارگاسم حرارتی رساند و بعدش کلی آب مصرف کرد. وی تاکید کرد فعلا بعد از مهرورزی شب جمعه به تیمم اکتفا شود.

به گزارش کلاغ‌های ما مردم چند شهر آذربایجان و اردبیل به سخنان آقای حسنی توجه نکردند و گازشان قطع شده است

ایران، صاحب بزرگ‌ترین مخازن گاز طبیعی جهان بعد از موج سرمای اخیر دچار بحران گاز شد. خانم فاطمه رجبی مشاور ریاست محترم جمهوری در امور گازهای خانگی پیشنهاد کرد همه شهروندان به خود کپسول‌هایی متصل کنند و گاز اضافه روزانه را در آنجا ذخیره و بعدا مورد استفاده قرار دهند. در حال حاضر آقای الهام با یک دستگاه کپسول که به خودشان لوله‌کشی کرده‌اند رویت شده است.


روزنامه کارگزاران هنوز در نیامده محکوم شد. در صورت که هاشمی رفسنجانی دل استاندار سابق خود را بدست نیاورد ممکن است کارگزاران، فرزندان نامشروع ایشان، هیچ روزنامه ای دم انتخابات نداشته باشند.

آیت الله جنتی گفت: در آمریکا هر رایی که هیات حاکمه بخواهند از صندوق بیرون می آید. وی ادامه داد در ایران اسلامی به برکت وجود شورای نگهبان و هیات نظارت و برادران رایی بیرون می‌آید که مورد نظر امام زمان است و این خیلی مهم‌تر است! وی نگفت از کجا متوجه نظر مثبت امام زمان شده است. لازم به ِذکر است که در چند سال گذشته، رای خارج شده از صندوق‌ها تصادفا همان رایی است که تعدادی از مردگان که شناسنامه‌های‌شان را در اختیار مسوولان محترم بسیج قرار داده اند.

در آستانه سفر جرج بوش به خاور میانه، قایق‌های توپ‌دار ایران در تنگه هرمز با کشتی‌های جنگی آمریکا سرشاخ شدند. گفته می‌شود حالا که گزارش امنیتی آمریکا اعلام کرد که خطر تولید بمب هسته‌ای ایرانی فعلا برطرف شده و آمریکا فعلا قصد راه انداختن جنگ ندارد، برادران طرفدار ظهور امام زمان در به در به دنبل راه انداختن دعوا هستند تا بلکه تقی به توقی بخورد.

وزیر رفاه اعلام کرد که کمک‌های دولت به بازنشستگان زیادتر می‌شود. وی البته گفت حقوق بازنشستگی دست نمی خورد و نفت هم سر سفره بازنشستگان نمی‌رود در عوض کفن و قبر و شکر و آرد حلوای مجانی در اختیار خانواده‌های این عزیزان قرار خواهد گرفت تا حداقل نگران کفن و دفن ایشان نباشند.

آیت‌الله مکارم شیرازی به خاطر سخنان شیرین اخیرب خود متهم به پدرخواندگی مافیای شکر شد. حضر آیت‌الله که همشهری کلاغ‌های کلاغستون نیز می‌باشد گفت: موبایل مروج فساد است. ظاهرا افرادی در بیت ایشان از لرزانک یا ویبراتور موبایل استفاده‌های نامشروع کرده اند و نتوانسته اند به موقع سر نماز حاضر شده و روزه این عزیزان نیز در ماه مبارک باطل شده است. از عزیزان بیت مکارم درخواست می‌شود از موبایل تنها برای گفتگو استفاده کنند و لاغیر!

همچنین وزارت پست، تلفن، ایمیل مخابرات و تلفن همراه اعلام کرد آقای احمدی‌نژاد و وزرای نامربوطه به خاطر استفاده بیش از حد از موبایل، چند میلیارد تومان بدهکارند. هنوز معلوم نیست این عزیزان از تلفن همراه همان استفاده‌هایی را کرده‌اند که مورد اعتراض آقای مکارم بوده یا خیر؟

گاردین گزارش داد، رئیس جمهوری به مخابرات و وزارت اطلاعات دستور داده تا طنزهایی را که توسط پیام های اس ام اس رد و بدل می شود زیر نظر بگیرند. در حال حاضر چند نفر از ماموران ردیاب به خاطر خندیدن زیادی و فرستادن همان جوک‌ها به فامیل‌های خودشان از کار برکنار شده‌اند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

ما که به حول و قوه الهی، هر شب غسل شب جمعه میکنیم. کاری هم با بقیه امت همیشه در صحنه نداریم. تا بترکه چشم حسود!

-- یکی از اعضای امت همیشه در صحنه ، Jan 8, 2008

لینک دانلود مشکل دارد. نمی​توان دانلودش کرد!

-- امین ثابتی ، Jan 8, 2008

حسنی جان سرت سلامت قربانت گردم که تو يک تنه داری بستر ظهور امام مهدی جانو آماده می کنی. به قول اخوان ثالث: خوش به حال خوش به احوالت** جان من اما فدای جان جانان باد** شاد باشی و سلامت تو** و روانت از روان شهر نسوان باد، باد استمنا بر رويت شاد و خندان باد** خوب می گويی تو خوش گويی*** خوشخوشانت می شود هم اول کار و هم آخر** سر سلامت باد و هم ذهن سراسر فهم*** عقل تو از کل عالم بيش*** شهوتت اما به سهم خود فراوان باد** ميل جنسيت بسان حضرت معهصوم پر دوام از هر کلان هم پر صلابت تر** حيف اما از تو ای روحانی والا **که ترا صد منبر و هم دسک و دمبک زکمبود است، افزون باد، افسون باد، باد هم خود باد من باشد** دست تو همدست او خود حضرت ولا، يا که من بهتر بگويم حضرت آقا ***که شبان روزان و هم هر صبح، دست استمنای بعد کار هر روزه مهيا می کند صد غسل، دست استمنا بسوی حضرت حق باد نمناک از بخور عشق** کار تو اما بسان صد جوان ارزش ترين باشد ز ...** اجرتت اما، صد بهشت و لخت مادرزاد حوریها غنيمت باد، در اين جنگ افضل تر ز...،اين جهاد اکبر کبرای ، جهاد اکبر کبرای اکبر شاه** ناز شصت حضرت آخوند** خوب می خوانی، ناز شصتت باد** هم بخور مفت و بده فتوای مجانی، ناز فتوايت ّده چون قر برای حضرت حاجی*** تا بمانی بيخ ريش حضرت آقا***...اين چند بيت از شعری ست زير عنوان چپق طلايی ملا از مرحوم اخوان ثالث که بعد از انقلاب چاپ سنگی شد و بعدا در محاق زورق آقا فرو رفت و ناپديد شد. اما من آنرا باز خوانی و باز نويسی کردم شايد که حضرت زمانه الطفات کند و اينهمه به چاپ مجاز رخصت دهد. قربان شما . من حاج داوود از ولايت عظما

-- حاج داوود با تصحيح ، Jan 8, 2008

بعد از این برف و سرما و قطع گاز که هنوز شب جمعه نیامده! گویی برای حاج آقا تقبل‌اله، شب جمعه زودتر از راه رسیده و یا اینکه به حول و قوه الهی، همه شبها شب جمعه است.

-- یکی دیگر از اعضای امت همیشه در صحنه ، Jan 8, 2008

خوبه همينجور براي خودت چرنديات بباف! شايد به جايي رسيدي و اربابان آمريكايي و اسرائيليت حقوقت رو زياد كنند.

-- جعفر ، Jan 9, 2008

این آقا جعفر فکر کنم از اعضای محترم کیهان خودمونه...آشنا می زنه..سلام برادر...

-- یه زندانی ، Jan 9, 2008

جعفر خان...اوني كه الان داره چرند مي بافه خود خودتي !!!

-- امين ، Jan 9, 2008

البته روی سخن جعفر خان با حضرت حجت الاسلام حسنی بود. سوء تفاهم نگردد.

-- علیرضا ، Jan 9, 2008

in commentaye Jafar agha ham dasste kami az tanzaye shoma nadare, manzooram inne ke har dosh khandeh dare, ye vaght na-omid nashin(joftetoon) eradatmand az UKi

-- Mohammed ، Jan 9, 2008

واقعا دست حاج آقا درد نکنه راه درست مصرف کردن و صرفه جویی رو نشون داد. همین روحانیون محترم هستند که باعث تاجیل در فرج آقا امام زمان می شوند.

-- سعید ، Jan 9, 2008

من قویانه از آق جعفر و دیگر اراذل و اوباش جمهوری اسلامی می خواهم به این بحث بسیار بامزه و سراسر خنده ادامه بدن! اجرت با خداوند جعفر آقا انشا الله خدا تورو با ...و حسنی و دیگر .... مهشور کنه!

-- بدون نام ، Jan 10, 2008

جعفر خان از برادرهاي تواب‌ساز هستند...نيكي مراقب خودت باش !!!

-- مهرداد ، Jan 10, 2008

سلام بر اهل كلاعستان اقاي حسني گفتند كه حال خود را بكنيد نگفتند كه نكنيد پس تا حد لازمه اشكالي ندارد ممنون

-- ميثم ، Jan 24, 2008

خوب

-- mohamad ، Feb 21, 2008

بابا تو دیگه کی هستی

-- الهام ، May 5, 2008

انتم كالانعام بل انتم اضل

-- بدون نام ، Jun 26, 2008

خداون انشالله همه مار ازشر شیطان وهوای نفس حفظ كند وبه علمای ماشعور عنایت كند كه هر هرفی رابه زبانشان جاری نكنند

-- بنده خدا ، Jul 8, 2008

سلام خسته نباشید .امیدوارم موفق باشید .مطالبتون هم جالب هم شیرین و هم خواندی بود .امیدوارم هر روز ÷یشرفت بیشتری داشته باشید .با تشکر . خوشحال می شم به من هم ایمیل بزنید با تشکر امیر از کرج 10/1/88

-- امیر ، Mar 30, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)