تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

دروغگو دشمن خدا و دوست آبادگران

Download it Here!


ویدئو را اینجا هم می‌توانید ببینید

سخنگوی دولت ایران تاکید کرد طرح امنیت اجتماعی، که نیروی انتظامی در حال اجرای آن است، ربطی به دولت ندارد و نباید به حساب دولت گذاشته شود. وی گفت ما اینقدر دولت نازی هستیم که اصلا راضی به ناراحت شدن جوانان عزیز نیستیم. ظاهرا نیروی انتظامی دولت نازی را با دولت "نازی" اشتباه گرفته و روش نیروهای "اس-اس" را در ضرب و شتم مخالفان به کار گرفته است.


رییس پلیس ایران اعلام کرد: اگر مبارزه با بدحجابي در جامعه اجرا نمي‌شد، امروز یقینا جامعه ما به طور‌کامل بي‌حجاب شده بود. لازم به ذکر است که که در دوران شاه سابق که جامعه هنوز اسلامی نشده بود، نصف خانم​ها روسری یا چادر داشتند و نیازی به برقراری مبارزه با بدحجابی نبود ولی به لطف مهرورزی دولت و رافت اسلامی حاکمیت، اگر زور برداشته شود همه خانم​ها بی​حجاب خواهند شد که البته اگر باز هم زور را بردارند ممکن است با مایوی دو تیکه و یا سه​تیکه در خیابان​ها پیدای​شان شود. هنوز معلوم نیست حجاب خانم فاطمه رجبی به به خاطر موفقیت طرح مبارزه با بدحجابی است یا نه؟

دولت احمدی​نژاد رکورد دروغ گفتن در واحدزمان را شکست. این دولت که ابتدا در مورد تورم دروغ گفت، بعد در مورد فوتبال خالی​بندی کرد و بعدش هم در مورد طرح مامنیت اجتماعی. فعلا واحد آمار کلاغستون در حال تحقیق در مورد مواردی است که دولت احمدی​نژاد ظاهرا دروغ نگفته است!

وزارت وطن​فروشی اعلام کرد سهم ایران از دریای خزر همان ۲۰ درصد است و اصلا ۵۰ درصد بی​معنی است. مرکز نظر سنجی کلاغستون هم پس از پرس و جو از شهروندان عزیز به این جمع​بندی رسید که واگذاری دریای خزر به روس​ها خیلی هم بد نیست، به شرطی که دختران روس به همان ترتیبی که در سواحل روسیه شنا می​کنند به پلاژهای ایران هم بیایند که البته ممکن است باعث سکته قلبی ناقص بخشی از برادران عزیز هم بشود.


نيروهای لباس شخصی و بسيجی دوشنبه شب با حمله به دفتر يک روزنامه اصلاح طلب در شيراز، ضمن بر هم ريختن دفتر و تجهيزات روزنامه، يکی از روزنامه نگاران را مجروح کردند. این گزارش می​افزاید ضاربان شیرازی نبوده‌اند چون همانطوری که می​دانید شیرازی​ها حال بلند کردن چماق را هم ندارند چه برسد به زدن آن توی سر مردم. در شیراز به این جور افراد قلچماق می​گویند غربتی! به ما هم ربطی ندارد شیرازی‌ها چه می‌گویند!

مديران سايت انتخابات وزارت كشور در پاسخ به اشكالات امنيتي سايت گفت: «...افتخار مي‌كنيم كه در كشوري هستيم كه جوان ۱۵ ساله مي‌تواند مشكل سايت وزارت كشور را پيدا كند...». ظاهرا مشکل سايت در اثر خرابکاری طراح يک ساله سايت صورت گرفته است. از کودکان عزيز درخواست می​شود وقتی شماره يک دارند امور سايت را بسپارند به بزرگ ترها.

موسسه رويان اعلام کردن گوسفند شبيه​سازی شده به توليد انبوه می​رسد. دولت نيز بودجه اين مرکز را در جهت ازدياد گوسفندها در مقابل بزغاله​ها که منتقد احمدی نژاد محسوب می​شوند را تصويب کرد. وزارت کشور هم قرار است برای همه گوسفندهای عزيز شناسنامه صادر کند و چون گوسفند چند ماهه مدل جديد مورد تاييد شورای نگهبان است حق رای هم خواهد داشت. سخنگوی شورای نگهبان نيز اعلام کرد اگر گوسفندان مذکور خواهان کانديداتوری باشند بدون هيچ مانعی تاييد صلاحيت خواهند شد و اصل در مورد آنان بلاهت است.

هواپیمای فوکر ساخت هلند هواپیمایی ایران در باند فرودگاه آتش گرفت. روزنامه کیهان آنرا توطئه سازمان جاسوسی هلند و رادیو زمانه اعلام کرده است.

پزشک احمد باطبی محکوم به زندان شد. این دکتر که شرایط بد زندانی در اوین را به رئیس قوه قضاییه یادآور شده بود، متهم به نشر اکاذیب برای ضربه زدن به پایه‌های زندان اوین است. ظاهرا آقای باطبی در این مدت نه شکنجه شده، نه کتک خورده و فقط میهمان سوئیت ۵ ستاره مهمان زندان اوین بوده و بی‌خودی آنجا ماندگار شده بوده است. همچنین وکلای تعدادی از زندانیان سیاسی هم در این چند سال زندانی شده‌اند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

به نظر می اید کفگیرتان به ته دیگ خورده باشد. مبتدا و خبر نوشته های تان همدیگر را نمی شناسند.

-- مهدی عظیمی ، Jan 5, 2008

من واسه اولین بار صفحه وبلاگ "یادداشت های یک تبعیدی عصبانی" رو باز کردم. بعد این ویدئو رو دیدم. بعدم سریع صفحه رو بستم. بعدم History اکسپلوررم رو پاک کردم. بعدم یه بار PC رو Restart کردم. یه دوره تسبیح سوغات مکه استغفرالله هم فرستادم. به نظرتون دیگه چیکار باید بکنم تا اگه پسر اقای رییس جمهور اومد توی دفتر فرهنگ دانشگاه و PC رو روشن کرد نبینه که من این صفحات مستهجن رو دیدم؟؟؟؟؟؟D-:

-- صبا ، Jan 6, 2008

خوب

-- mohamad ، Feb 21, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)