تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

از تشکیل وزارت وطن‌فروشی تا وقایع سال ۲۰۰۷

Download it Here!

جانشين لاريجانی در ديدار با يکی از اعراب طرفدار نام خليج عربی گفت که ما اسم خلیج را می​کنيم خليج دوستی جزيره​های سه​گانه را هم می دهيم، ولی شما از حقوق هسته‌ای ما دفاع کنيد. جلیلی گفت توطئه تاکید روی نام قدیمی خلیج کار ملی مذهبی​های از خدا بی​خبر است.

عراق نمایندگانی را برای مذاکره در باره افزایش سهم این کشور از اروند رود و احیانا گرفتن بخش​هایی از خاک ایران و مالیدن کشک بر قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر را به ایران فرستاد. هفته پیش طالبانی گفت اصلا حرفی از تغییر قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر نزده ولی تصادفا اعضای دولتش را برای مذاکره به ایران فرستاد که ایران هم یک حالی به عراق بدهد. فعلا که دولت فعلی بخش​هایی از مملکت را حراج کرده، چرا که نه؟

متکی وزير خارجه ايران گفت هرکسی گفته ايران ۵۰ درصد سهم دريای خزر را دارد را به عنوان ضد ولايت فقيه می دهيم دست وزارت اطلاعات. وی افزود اصلا معنی ندارد که برادران محترم روس که زحمت می​کشند و به ما اورانيوم غنی شده می​دهند و از انرژی هسته​ای ما دفاع می​کنند به خاطر چند در صد ناقابل اين همه ناراحتی بکشند! وزير خارجه ايران گفت ما فقط به ۱۱ درصد راضی هستيم و همان هم از سرمان زياد است!

وزارت وطن فروشی برای حراج کردن سهم ايران از دريای خزر و خليج فارس و جزاير سه​گانه و اروند رود تاسيس می​شود.فعلا آقای الهام نامزد این پست می‌باشد که خانم رجبی وقت زیادی برای این کار نگذاشته است!

به آخرين قسمت گزيده خبرهای جعلی سال ۲۰۰۷ توجه کنيد

احمدی​نژاد در دانشگاه کلمبیا گفت، ما در ايران همجنس​باز نداريم. وی ادامه داد، بيشتر اين جماعت الان خودجنس​باز شده​اند. لازم به ذکر است که در سال​های اخير، تعداد اندکی از برادران عزيز همينطوری بيخودی در پادگان​ها و نقاط ديگر به خاطر امر کند همجنس با همجنس بازی دستگير و اندکی مجازات شده​اند. همچنين در تهران چهار​راهی به نام چهار راه وليعصر و پارکی به نام پارک دانشجو وجود نداشته و مجموعه معاملات مالی و نقدی و جنسی در اين نقاط و و حجره‌های بعضی شهرهای نسبتا مذهبی کاملا تکذيب می​شود.

به دنبال حضور موفقیت آمیز رئیس جمهوری در آمریکا، کنگره آمریکا با اکثریتی نسبتا قاطع رای به تروریستی بودن سپاه پاسداران داد. کارشناسان معتقدند اگر احمدی​نژاد چند روز دیگر هم در آمریکا مانده بود، هم قطع‌نامه​های بیشتری علیه ایران صادر می​شدو هم مصوبه​های ضد ایرانی کنگره و سنای آمریکا زیادتر و زیادتر.

ولاديمير پوتين به تهران آمد و احمدی نذاد از او با "خزرچای" که نوع دم کرده مدل جديد ترکمان​چای است استقبال کرد. اين چای جديد به مزاج آقای پوتين بد جوری چسبيد و قرار شد سهم ايران از دريای خزر از ۵۰ درصد به ۱۱ درصد افزايش يابد.

یک زهرای دیگر در زندان​های ایران مُرد شُد. ظاهرا خانم دکتر زهرا بنی​یعقوب قبل یا بعد از برخورد با جسم سخت دار زده شد. تا کنون اجسام سخت فقط مسوولان زندان​ها و دادگستری​های ایران را بدنام کرده​اند و احتمالا با ضد انقلاب در ارتباطند.

لاریجانی و احمدی​نژاد طلاق گرفتند. پس آنکه محمود عکس خاویر سولانا را در کیف پول لاریجانی مساهده کرد، رابطه این دو به سردی گرایید.

آمریکا تعدادی از دیپلمات​های ایرانی را آزاد کرد. علت دستگیری این دیپلمات​ها شباهت​شان به ماموران بسیج که شب​های جمعه دهان مردم را بو می​کنند بوده است. از وزارت خارجه تقاضا می‌شود از این به بعد میزان عقب​افتادگی را به عنوان امتیاز در استخدام کارمند لحاظ نکند.

حسین شریعتمداری مداح دولت نهم، جایزه منتقد برتر را گرفت. گفته می​شود مرحوم راسپوتین هم منتقد برتر دولت روسیه بوده است.

دولت تعدادی سگ محافظ به قیمت ۶۰۰ میلیون تومان استخدام کرد. قرار است تعدادی از ماموران محترم واهد حفاظت مقام​های کشور برای محافظت از این سگ​ها استخدام مجدد شوند. این نخستین بار است که دولت ایران، سگش به خودش می​ارزد. یک وبلاگ​نویس هم به خاتر نوشتن در این مورد چند روزی دستگیر شد و توبه نامه نوشت. این سگ​ها از نظر فقهی به هیچ وجه نجس نبوده و نوه نتیجه سگ اصحاب کهف محسوب می​شوند.

روزنامه کيهان در همکاری با يک روزنامه هلندی به راديو زمانه حمله کردند. روزنامه هلندی گفت که راديو زمانه بلندگوی دستگاه امنيتی ايران است و کيهان گفت که زمانه، سخنگوی سازمان جاسوسی هلند. سخنگوی راديو زمانه گفت که ما حاضريم سخنگوی بقيه دستگاه​های جاسوسی دنيا باشيم ولی کسی ما را تحويل نمی​گيرد!

شعار "انرژی هسته​ای حق مسلم ماست" در نماز جمعه به "انرژی هسته‌اي، حق مسلم برادران محترم روس است" تغيير يافت. ايران که از نظر علم هسته​ای کاملا مستقل و خودکفا است فقط منتظر اورانيوم روس​ها بود که رسيد. تا چند سال بعد برادران متعهد ما بايد چشم به راه محموله​های اورانيوم از روسيه باشند تا برق هسته​ای همچنان حق مسلم ما باقی بماند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

آزاده قرهیخته جناب نیک آهنگ کوثر .
کار از تشکیل وزارت خانه فراتر است و دولت و رژیم وطن فروش .....باضافه مردم وطن فروش داریم ...همه وطن فروش شده ایم وساکت به تماشای وتن فروشان و نوکران بیگانگان و پاره پاره شدن وطن نشسته ایم . چه خوش سرود آزاده بزرگ عارف قزوینی :

کسی که رو به سفارت ،پی اُمیدی رفت
دهید مژده ،که لال و ،کـَرو ،خـَموش آمد
وطن فـُروشی اِرث است ،این عجب نبوَد
چرا کـَزاول آدم ،وطن فـُروش آمد
صدای نالهء عارف ،به گوش هر که رسید
چو دَف به سَر زدو ،چو چنگ در خُروش آمد

-- جهانگیر آرشید ، Jan 2, 2008

قجرها بازگشته اند، اين بار نه در لباس فاخر بته جقه همايوني كه در لباس دين.

-- بدون نام ، Jan 2, 2008

آقا این لینک پادکست را هم وقتی به روز می​کنید٬ تنظیم کنید. من کلاعستون را با iTunes دانلود می​کنم٬ ولی دو برنامه است که نه مال شما (کلاعستون) و نه مال از این ستون به اون ستون نبوی را به روز شده اعلام می​کند!

-- امین ثابتی ، Jan 2, 2008

خدمت مبارك حاج آقا نيك آهنگ كوثري نژاد ؛)
عارضم به خدمت مباركتون كه بنده و خيليهاي ديگه به دليل ترس بي مورد و بي جهت از قيلتراسيون و يه سري آسيون ديگه، شما رو از روي فيد پيگيرد غيرقانوني ميكنيم. اين سري ديدم لينك صوتي برنامه تون توي گوگل ريدر نيست! شانسكي لينك صفحه تون رو باز كردم و با كمال تعجب ديدم فيلي نيستيد! خوش به حالتون!
ولي خب لطف كنيد و فيدتون رو كامل منتشر كنيد براي روز مبادا! ملتفتيد كه!

قربون شما،
پژ

-- پژ ، Jan 2, 2008

بسیار جالب و خواندنی بود

-- مجید ، Jan 3, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)