تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

مارادونا رو ول کنید...پول نفت رو بچسبید!

این برنامه را اینجا بشنوید، نه جای دیگر!!

ویدئو را اینجا هم می‌توانید ببینید

امام جمعه تاکستان که علاقه زیادی به سنگسار هم دارد اعلام کرد که شیوع آنفولانزی مرغی کاملا عمدی است. کارشناسان معتقدند اگر تمامی خروس‌های بازیگوش و مرغ‌های بی وفا که به همه همسایه‌ها حال می‌داده‌اند را به موقع مجازات می‌کردند هیچ مشکلی بوجود نمی‌آمد! امام جمعه تاکستان پیشنهاد کرد طرح امنیت اجتماعی هر چه سریع‌تر در مرغداری‌ها اجرا شود و اگر هم کارایی نداشت، همه مرغ‌ها و خروس‌های بدکاره را در همین تاکستان سنگ‌سار می‌کنیم. وی ادامه داد این بار نهادهای حقوق بشری هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند!

وزیر کشور گفت که طرح امنیت اجتماعی قانونی است و تمام کارهای امر به معروف و نهی از منکر نیروی انتظامی هم بر اساس قانون است و هر کسی اعتراض دارد برود قانون را عوض کند. خانواده مرحومه مغفوره دکتر زهرا بنی یعقوب هم اعلام کردند که تغییر قانون احتمالا جان دخترشان را بر نخواهد گرداند.

وکیل خانواده زهرا بنی‌یعقوب خواستار نبش قبر قربانی زندان همدان شد تا مشخص شود که آیا به جمجمه او ضربه‌ای وارد شده یا نه. خانواده زهرا کاظمی هم البته خواستار نبش قبر زهرا کاظمی شدند تا معلوم شود جسم سخت گونه به سر او برخورد کرده است. اصولا در زندان‌های ایران جسم سخت و کابل و شلاق و دیگر وسایل کمکی استفاده‌های فراوانی داردن و خدا را شکر زندانیان دانشجوی دانشگاه امیر کبیر هنوز زنده هستند و نیاز به نبش قبر ایشان وجود ندارد.

سایت از خدا بی‌خبر تابناک که مورد تایید برادران کیهان و فاطمه رجبی نیست اعلام کرد ۲۰ میلیارد دلار بودجه ارزی حاصل از فروش نفت گم شده است. ظاهرا این گم شدن پول از زمان استانداری بعضی‌ها در استان اردبیل سابقه داشته است. گویا آقای احمدی‌نژاد وقتی در اردبیل اندکی مدیریت کرده، ۳۰۰ میلیون تومان پول بنزین قاچاق شده به مملکت آذربایجان هم گم شده بوده، یعنی هم بنزین گم شده بوده و هم پول. در حال حاضر هم معلوم نیست باز گم شدن ۲۰ میلیارد دلار پول کار مافیای نفتی است یا برادران نسبتا متعهد اصولگرا که امور نفتی دست ایشان است؟

روح رئیس جمهور اسبق عراق در رئیس جمهوری جدید عراق حلول کرد. جلال طالبانی گفت قرارداد الجزایر را قبول ندارد. بار قبلی که یک رئیس جمهور عراق چنین شکری خورده بود،یک جنگ ۸ ساله شروع شد و چند صد هزار نفر هم کشته شدند. این دفعه باج‌بگیران سابق ایران که الان حکومت عراق دست‌شان است چنین چیزی می‌گویند. کارشناسان معتقدند وقتی امارات چس‌متغالی می‌طواند تنبان ایران را پایین بکشد، چرا عراق نتواند؟


دیه‌گو مارادونا گفت آرزویش دیدار مستقیم با محمود احمدی‌نژاد است. محمود احمدی‌نژاد هم گفت همیشه عاشق مارادونا بوده است. مشاور احمدی‌نژاد در امور همجنس‌بازان خارج از ایران یادآوری کرد که بنا به گفته ریاست محترم جمهوری همجنس‌گرا در داخل کشور نداریم ولی روابط بین‌المللی همچین هم بد نیستند.

رئیس جمهوری ایران که هفته پیش اعتراف کرد اندکی در امور فوتبالی دخالت کرده متهم به گل‌زدن به فوتبال ایران شد. وی زورزورکی علی‌آبادی را نامزد فدراسیون فوتبال کرده بود و مقامات امنیتی هم بقیه کاندیداها را مجبور به انصراف از نامزدی کرده بودند. فدراسیون جهانی فوتبال هم با دخالت‌ مشارکتی‌های فوتبالی حال آبادگران را گرفتند و گفتند دولت حق دخالت در فوتبال را ندارد. رئیس جمهوری ایران هم گفت ما خودمان فدراسیون فوتبال تعیین می‌کنیم، ما خودمان جام‌جهانی فوتبال را ه می اندازیم و ...

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

کاکوجون! چی میشد دفع از ای فیلما میذاشتی؟

-- همشهری ، Dec 27, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)