تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

اصل بر بلاهت است...

این برنامه را اینجا بشنوید! نه جای دیگر!!!

ويدئو را هم اين زير ببينيد:

لینک دانلود ویدئو


رئیس جمهوری ایران پس پریشب گزارش اقتصادی خود را از طریق سیما به مردم ارائه کرد. وی گفت که ما وضع‌مان خیلی خوب است و رشد اقتصادی‌مان هم از چین و ژاپن بالاتر است و اصلا مشکلی نداریم، هر مشکلی که هست تقصیر بانک‌هاست که بیخودی به مردم وام می‌دهند. ما حالا به مردم گفتیم بروند وام بگیرند و بانک‌ها هم دستور دادیم که وام بدهند ولی این همه در مملکت به حرف ما گوش نمی‌دهند، این دفعه گوش دادند و سه شد!

لازم به ذکر است که اصولا بانک‌های ایرانی یک کمی دولتی هستند و مسوولیت آنها هم با دولت است و فقط مجبورند اوامر دولت را اجرا کنند. و معلوم نیست گندکاری بانکی کشور تقصیر کیست.

همچنین به گزارش مجله نیویورکر، تکلیف ۱۵۰ میلیارد دلار نفت صادر شده که مدتی نامعلوم بود، معلوم شد. خبرنگار حوزه آب و فاضلاب این مجله پس از گرفتن یک تصویر ناجور از ریاست محترم جمهوری آثار دلارها را در چاه فضلاب پیدا کرده است. آقای الهام تا این لحظه در این باره چیزی نگفته است.

میزان تخم مرغ بازار بشدت کم شد. کمبود اخیر بازار اندکی مشکوک می​زند. به گزارش خبرنگار حوزه تخمی-سیاسی ما، عده‌ای از خروس‌های همجنس​گرا عامل این کاهش می‌باشند که بعد از سخنان ریاست محترم جمهوری در دانشگاه کلمبیا که گفته بود در ایران همجنس‌باز نداریم، اصلا به مرغ‌دانی‌ها سر نزده‌اند. همچنین گروهی از مرغ‌ها خواستار غنی‌سازی هسته‌های شوهران خود شده‌اند و می‌گویند غنی‌سازی هسته‌ای حق مسلم ماست. بنظر می‌رسد تا زمان رفع مشکل خروس‌ها، از تخم مرغ هم خبری نباشد.

شورای نگهبان اعلام کرد، اصل بر بلاهت است و بر برائت نیست. هر کاندیدایی که حاضر شود هر چه به او گفته می‌شود بگوید چشم، و چشم بسته همه لوایح دولت قیمت‌گذار را تایید کند و طرفدار طرح امنیت اجتماعی باشد و اصولا زیادی ذوب شده باشد، امکان راهیابی به مجلس را خواهد داشت. قرار است از کاندیداها امتحان آی کیو هم گرفته شود که کسی با آی کیوی بالاتر از آقای رئیس جمهوری به مجلس راه پیدا نکند.


طبق حکم صادره توسط دادگاه عمومی برای ۳ دانشجوی دانشگاه امیرکبیر، احسان منصوری، احمد قصابان و مجید توکلی از اتهام انتشار نشریات موهن به طور کامل تبرئه شدند و دادگاه جعلی بودن نشریات را پذیرفت. به گزارش خبرنگار ما، دادگاه اعلام کرد شلخته​گی اجرا و چاپ این نشریات و چسباندن کاریکاتور آیت الله جنتی و جازدن او به عنوان مقامات بالاتر فقط از دست روزنامه کیهان بر می​آید یا بچه​های بسیجی دانشگاه که سواد ودرست و حسابی ندارند یا مسوول بخش جعل دادستانی که حکم مردم را جعل می​کند. تا این لحظه هیچ متهم بسیجی و دادستانی و بسیچ دانشگاهی احضار نشده اند و ملت غیور که بعد از انتشار آن نشریات جعلی بعد از نماز جمعه راهپیمایی کرده بودند، فعلا روی آب یک کارهای بدی کرده اند که از ذکر صدا و بوی آن معذوریم...


همچنین وزیر اطلاعات پیش از این گفته بود به دانشجویان ثابت کرده بودیم که انتشار مجلات کار خودشان و گفت تمامی شیشه نوشابه‌های اعتراف گیری را نگه داشته‌ایم تا موقع دادگاه شهادت دهند. اصولا وزارت اطلاعات و ماموران نسبتا عزیز تنها اعترافاتی را قبول دارند که پس از اعمال مهرورزی از طریق شیشه نوشابه به دست می​آید.

با ارسال اولین محموله سوخت هسته‌ای به بوشهر مراحل پایانی ساخت امام‌زاده محمود کیک‌زرد بوشهر آغاز شد. این محل مقدس مرکز نذر و نیاز کلیه کسانی است که انرژی هسته‌ای حق مسلم آنهاست و حاضرند به خاطر حق خود هزار و یک بلا سر الباقی مملکت هم بیاید.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

Eival!

-- Ehsan ، Dec 20, 2007

damet ghizh !!!!!! Niki

-- yeki ، Dec 20, 2007

KHEILI BAHALI

-- NASHENAS ، Dec 20, 2007

من می تونم از بعضی از قسمتهای این سایت تو وبلاگم استفاده کنم؟
کلاغستون: با نقل منبع و لینک بلامانع است.

-- محمد رضا ، Dec 21, 2007

سلام
اگه لينك دنلود تصويري را هم اضافه كني نور علا نور ميشود چون ما هر كاري كرديم نشد ببينيم كه نشد.
راستي اصلا قابل ديدن هست.
ممنون

-- مسعود ، Dec 22, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)