تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

بکارت استصوابی

این برنامه را اینجا بشنوید! نه جای دیگر!!!

امام جمعه اصفهان اعلام کرد، ۷۴ در صد دختران جامعه باکره نیستند.
امام جمعه اصفهان هنوز اعلام نکرده به چه روشی ۱۰۰ در صد دختران جامعه را مورد بررسی قرار داده و نگفته چرا ۲۶ در صد بقیه بیکار مانده‌اند؟ واحد باکره شناسی کلاغستون پس از تحقیقات در این زمینه اعلام کرد، ایشان گروهی را مامور بررسی پرده مبارکه علیا مخدرات نموده است که چون منع شرعی برای نگاه کردن داشته‌اند پس از آشنایی با خط بریل به این آمار دست یافته‌اند. با عنایت به اینکه محققان پروژه چشم‌بند داشته اند معلوم نیست سوراخ دعا را گم کرده‌اند یا نه؟

خبرگزاری فارس اعلام کرد ۶۸ در صد مردم ایران با گزینش شورای نگهبان کاملا موافقند. خبرنگار کلاغستون از پریروز تلاش کرده آمار میزان بکارت موافقان با نظارت شورای نگهبان را نیز بگیرد که تا این لحظه موفق نشده است.

دکتر محمود انوشه اعلام کرد:صوت خانم‌ها افکار آقایان را به هم می‌زند. به همین دلیل خانم‌ها موقع صحبت با آقایان برای آنکه وضوی آنها باطل نشود باید انگشت نشانه خود را توی لپ خود بکنند و حرف بزنند که البته این حرکت را نیز نشان ندهند که ممکن است باعث تحریک نیز بشود.

سردار رادان که در محل سخنرانی حاضر بود اعلام کرد که ما از این به بعد روی تبرج صوتی خانم‌ها نیز متمرکز می‌شویم که موقع حرف زدن از خودشان صداها تحریک کننده در نیاورند که باعث شود ایمان آقایان سست و الباقی نواحی ایشان دچار تبرج شود. سردار رادان در مورد موفقت طرح تبرج گفت، قرار است از ابه بعد مانع بروز تبرج آقایان نیز بشویم که در مرحله اول برای کلیه عاملان تبرج پرونده سازی صورت گرفته است. در حال حاضر سازندگان برج سکسی میلاد که باعث افکار خانم‌ها به هم بخورد متهم به افزودن ویاگرا به بتن آرمه این سازه شده‌اند. وی افزود همین چیزهاست که باعث کاهش شدید باکره‌گی دختران ایرانی شده است!

هاشمی رفسنجانی اعلام کرد کارشناسان در خارج از کشور امنیت کامل دارند و معلوم نیست چرا در داخل کشور می‌ترسند تحقیقات کنند. البته ،معلوم نیست چرا در دوران سازندگی هر گروهی از کارشناسان که در باره مشکلات اقتصادی ناشی از پروژه‌های سازندگی اندکی تحقیق می‌کرد یا سر از بند ۲۰۹ در می‌آورد یا قطعه هنرمندان؟


روزنامه کیهان، کاشف انقلاب مخلملی هلندی گفت اعلام کرد به زودی تعدادی ازهمکاران هاله اسفندیاری که تصادفا از اعضا احزاب اصلاح‌طلب بوده‌اند بازداشت خواهند شد. با عنایت به سوابق پیشگویی‌های کیهان که معمولا در مورد بازداشت و احتمالا فوت افراد درست در می‌آید، به اعضای احزاو مذکور پیشنهاد می شود ساک خود را سریعا آماده کنند. در دوران اصلاحات، روزنامه‌نگاران پرونده‌دار همیشه یک ساک حاوی حوله، مسواک، لباس زیر، خمیر دندان حاضر آماده داشتند که بعدها وازلین و پماد ضد بواسیر نیز به این فهرست اضافه شد. این پماد مصرف بعد از بازجویی دارد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

!!...So funny

-- بدون نام ، Dec 15, 2007

طنز قشنگی بود

-- مژگان کاهن ، Dec 16, 2007

بسیار جالب و خواندنی بود.دست مریزاد

-- چیا ، Dec 16, 2007

بی مزه بود.

-- شش ، Dec 16, 2007

متاسفم ولی با به کار بردن عبارت های سکسی کسی طنز نویس نمی شود.
----------------
کلاغستون: کاملا درست است. ما اخبار جعلی گزارش می‌کنیم، چه کسی گفته جعلیات طنز است؟

-- شش ، Dec 16, 2007

=))) Awsome!

-- بدون نام ، Dec 16, 2007

It was so funny!!!!!!!!!!!!!!

-- fara ، Dec 16, 2007

كافر همه را به كيش خود پندارد. امام جمعه اصفهان احتمالا" يه نگاه به آشنايان خودش انداخته.

-- مريم ، Dec 18, 2007

جالب بود ، هم وبلاگتون جالبه ، هم رادیوتون جالبه ، هم مطالب ویدیوی یو تویوب ،....

-- mahyar ، Dec 30, 2007

من با نظر مريم موافقم.

-- shak ، Jan 1, 2008

بسیار عالی است. لطفاً یک فیلتر شکن جديد درصورت وجود برای من mail نمایید تا از بقیه قسمتهای سایت شما نیز بتوانم استفاده کنم

-- احسان ، Jan 29, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)