تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

آيت​الله ​العظمی رادان

این برنامه را اینجا بشنوید! نه جای دیگر!!!


امام جمعه تبريز : زلزله تبريز از آثار صحبت هاي اعلمي است.

اين اولين بار است که صحبت از کابينه امام حسين گسل​های تبريز را به فعال کرده است. تا کنون گفته می​شد که زلزله ناشی از فشار آوردن بخش​هايی از پوسته زمين در امتداد گسل است که يکی تقش در می​آيد و هر چه آن بالای پوسته است را می​لرزاند. بعد از انقلاب معلوم شد چکمه خانم​ها که روی شلوار را می​پوشاند نماد تبرج است ايمان آقايان را اندکی می​لزراند و يک جور زلزله ناجوری در آنها ایجاد می​کند. به گزارش خبرنگار ما مدتی است دهان آقای اعلمی را بسته​اند که دیگر زلزله درست نکند!

سردار رادان درجه اجتهاد گرفت. وی از اين پس آيت​الله عظمی رادان خوانده خواهد شد. آيت​الله رادان اخيرا اعلام کرد که پوشيدن پوتين و چکمه روی شلوار، حرام است و فی​البعد، هر که مرتکب حرام شود، می سپارندش دست امر به معروف همدان. خوشبختانه از زمانيکه ايشان اين حرف را زده​اند، خداوند مانع بروز زلزله در تهران و جاهايی شده که خانم​ها ساق​های خود را همراه شلوار درون چکمه می​کنند. لازم به ذکر است که قديم نديم​ها، پوشيدن جوراب ضخیم زير مانتو اشکالی نداشت، با وجود آنکه شکل پا را نشان می​داد، کسی هم وياگرای خونش بالا نمی​رفت، ولی از وقتی که سردار حشری، رادان به تهران آمد و خانمش ديد که ايشان شب​ها ديگر از پس واجبات بر نمی​آيد و به شوهرش گفت يا مهرم را می​دهی و يا نمی​گذاری خانم​ها شلوارشان را داخل چکمه کنند!

توکلي، يکی از اعاظم آبادگران به احمدی​نژاد گفت مرض دستی رفتی اجلاس سران کشورهای عربی خليج فارس؟ وی گفت، مرد مومن، وقتی جايی دعوتت نمی​کنند که نبايد بيخودی بروي، مامانت بهت ياد نداد؟ ثانيا، تو که رفتی اونجا بل​بل زبونی کردی و بعدش اينجا با دمت گردو شکستي، حواست نبود که بيانيه پايانی اجلاس اندکی گند زدند به احوالات ايران؟ ثالثا، قبل از اينکه در بخش پسين جنابعالی عروسی برگزار شود به خاطر گزارش هسته​ای اطلاعاتي، بپا مطمئن شی نتايجش چيه داداش! لازم به ذکر است که کيهان و مزدوران مربوطه به منتقدين يک کمی فحش داده بودند که لازم است دهان مبارک را اندکی پاک کنند که لای دندان​های مبارک​شان اندکی جرم بدبو گرفته است. البته آقای شريعتمداری که دندانپزشکی خوانده می تواند مجانا دهان مزدوران مربوطه را شستشو دهد.

نمايندگان جناح اقليت مجلس از رياست جمهوری خواستند که مقابل بيانيه ضد ايرانی اجلاس يک جواب محکم بدهد، مثلا چيزی توی مايه​های پاک کردن امارات عربی متحده و اين حرف​ها، دفتر رياست جمهوری هم اعلام کرد چون فاميل​های آقای رياست جمهوری يک چند مدتی است زياد می​روند امارات و يک رسمايه​گزاری​هايی هم از سوی برادران سپاهی و آبادگران در امارات صورت گرفته فعلا پاسخ تندی نمی​سود داد. زشته!

ادامه خبرها را هماینجابشنوید دیگه!...

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

جناب کوثر فراموش نمودید که بنویسید ایشان درجه اجتهاد را دو هفته پیش و در سفز رسمی به کشور آزاد سوتد و میزبانی دولت فخیمه سوئد مهد آزادی جهان دریافت نمودند وشاید هم مقداری وسائل مرغوب ساخت سوئد برای اعدام و شکنحه و غیره و اعتراف گرفتن ....هم بعنوان سوقات و ره آورد برای مردم ایران همراه آورده باشند

-- جهان ، Dec 12, 2007

Bahal bood. Ba in dandoondarde lanati kolli khandidam.

-- Kamal ، Dec 12, 2007

در ضمن اگه از کابینه امام علی می گفتند اتش فشان سبلان فعال میشد

-- یاسر ، Dec 22, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)