تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

"دول مجلس التعاون الخليج العربيه" و حماسه "التنبان الایران"!

این برنامه را اینجا بشنوید! نه جای دیگر!!!

رئيس جمهوری کشورمان پس از موفقيت در به رسميت شناختن خليج عربی و حضور در اجلاس سران عرب خليج فارس که می​خواهند تنبان ما را پايين بکشند، به ايران بازگشت. روزنامه​های کيهان و رسالت و ابرار و ايران، اين سفر را حماسه ناميدند و اصلا حرفی از بيانيه پايانی اجلاس نزدند. ظاهرا از دست دادن خشتک نوعی حماسه محسوب می‌شود! عبدالرحمان عطیه، دبیرکل شورای همکاری خلیج گفت که کشورهای خليج از ايران بايد شکايت کنند که جزاير امارات را پس نمی دهد! لازم بهذکر است که خود امارات همين تازگی​ها مستقل شده و معلوم نيست جزاير ما از کی تاحالا مال اين فسقلی بادم​ها بوده است؟

دولت امارات تهديد کرد اگر ايران جزاير سه​گانه را پس ندهد، همه منافع روحانيون محترم ایرانی و اعضای دولت ايران دوبی را توقيف خواهد کرد. به گزارش کلاغستون، بخس بزرگی از بودجه کشور يک جار ناجوری سر از امارات در آورده و بعضی از اعضای مجلس خبرگان و مجمع تشخيص مصلحت و چند وزير نسبتا محترم سابق و مقام​های سابق وزارت بازرگاني، سرمايه​هايی را که با عرق جبين بدست آورده بودند در امارات جمع کرده​اند. از ديروز تا حالا و بعد از بازگشت رياست نسبتا محترم جمهوري، گروهی از مقام​های دولتی از رياست جمهوری خواسته اند برای حفظ منافع اسلام و مسلمين اين جزيره​های ناقابل بی آب و علف را پس بدهد. رئيس جمهوری هم گفته که به شرطی که اماراتی​ها بگويند انرژی هسته​ای حق مسلم ايران است، يک چيز ديگر هم مفت می​دهيم به آنان.

يک آقايی که تهيه کننده ما از آوردن نامش اندکی وحشت دارد گفت:مختلط بودن دانشجویان مجرد در دانشگاه ها عامل فساد است. لازم به ذکر است که در مدارس و حجره​های مورد نظر آقای مصباح فقط همجنس​ها حضور دارند و زمانی که کند همجنس با همجنس بازي، به هيچ وجه فسادی بوجود نمی​آيد. بدين وسيله از حجت​الاسلام والسابق المسملين، حاج مهدی خلجی در خواست می​شود در باب اين مساله هم اندکی رازگشايی کنند تا اين کلاغ​های ما از فضولی دق​مرگ نشوند!

حجت​الاسلام قرائتی گفت، غربی​ها مثل مومنين لذت جنسی نمی​برند. خبرنگار کلاغستون پس از چهل شب و چهل روز بررسی مشاهده کردند که یا آقای قرائتی مومن نیست، یا نمی داند ٌغربی​ها چقدر ایمان​شان بالا زده است! در طول این مدت کلاغ​های ما از صدای آه و نله و عبادت سنگین مومنانه زنان و مردان غربی خواب نداشته‌اند(ایرج میرزا در باب لذت بردن مومن خیلی شعر گفته!).

دو سال از سقوط هواپیمای سی-۱۳۰ ارتش حامل خبرنگاران گذشت و تا کنون مسوول مرگ خبرنگاران مشخص نشده است. در مملکتی که سر دو دقیقه جاسوس می‌گیرند و سر یک ربع ساعت شهرام جزایری فراری را بر می‌گردانند به سر خانه زندگی‌اش در زندان اوین، یک کمی عجیب است که چرا تا کنون دلیل سقوط پیدا نشده؟ فقط تنها چیزی که معلوم شده این است که خانواده‌های کشته شده‌ها اندکی تحت فشار بوده‌اند که ساکت بمانند که اصلا معلوم نیست چرا!

ایران از گزارش هسته‌ای آمریکا استقبال کرد. وزیر خارجه ایران گفت دیدید ما از سال ۲۰۰۳ تلاش نکردیم بمب اتمی درست کنیم؟ ناظران معتقدند که اگر ایران این گزارش را قبول کرده، احتمالا یک ریگی قبل از سال ۲۰۰۳ در کفش آقایان بوده که به خاطر بازرسی آژانس مجبور شده آنرا در بیاورند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

فوق العاده بود .مرسی

-- ala ، Dec 6, 2007

Greatttttttttttttt

-- yeki ، Dec 7, 2007

ظاهراً آقا بزرگ این بار از داخل لُپ لُپ، امرای عرب خلیج عربی درآورده و آن را هم به فال نیک گرفته! نه نیک آهنگ جان!

-- یک پسر ، Dec 7, 2007

برادر اکنون دیگر مدتهاست که نتبان ما پائین کشیده شده و .... پیداست ! اما شاید حالا وقتش رسیده بوده که دیگران نیز بغیر از انان که مجاز بوده اند ! از جمله خودمان انرا مشاهده کرده باشیم !!.
لطیفه ئیست در مورد مردی که همسر سر به هوائی داشت و وقتیکه مرمان محل از او خواستند تا زنش را بخاطر ولنگاری کنترل کند ! و با اعتراض وی که باور نمیکرد زنش اینکاره باشد روبرو شدند! بنابر این از او خواستند تا از بالای دیوار به داخل خانه اش بنگرد و با چشم خود ببیند که اکنون »» محمـــــــــــود اقـــــــــــا کوچولو ! «« با همسرش مشعول به انجام کارهای اخلاقی ! اما غیر شرعیست !. او نیز برای رد ادعاهای انان خود را به بالای دیوار خانه رساند و حقیقتأ با مشاهده انچه در انجا بین »» محمود اقا کوچولو «« و همسرش میگذشت پی به راستگوئي همسایگان برد ! ولی همسایگان با کمال تعجب او را که از دیوار پائین میامد مشاهده کردند که بشدت در حال قاه قاه خندیدن است !. وقتیکه انان با حیرت علت خندیدن وی را در این شرائط سوال کردند ! او در حالیکه سعی میکرد تا جلوی خنده های شدید خود را بگیرد به انان جواب داد »» اخر من تا بحال محمود اقا کوچولو را با .... لخت ندیده بودم !! «« .
داوید.

-- داوید ، Dec 7, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)