تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

اولاد حسین اگر شمایید، حق بر جانب کابینه یزید بادا!

این برنامه را اینجا بشنوید! نه جای دیگر!!!

اعلمی نماینده تبریز در مجلس به اتهام اهانت به کابینه امام حسین محاکمه می‌شود. نامبرده گفته بود که با معیارهای خودش، به کابینه امام حسین هم انتقاد می‌کند، چه برسد به کابینه دولت فعلی. روزنامه کیهان از مدعی‌العموم خواست اعلمی را به اتهام اهانت به کابینه امام سوم دار بزند. لازم به‌ ذکر است که امام سوم شیعیان هیچگاه موفق به تشکیل کابینه نشد، ولی چون احتمال داشت که کابینه داشته باشد، اعلمی مرتکب جرم شده است. اصولا در نظام مقدس بخشی از اعلام‌جرم‌های مدعی‌العموم برای جرم‌های احتمالی است که بر اساس این جرم‌های احتمالی، از اول انقلاب تا کنون یک چند هزار نفری مجازات شده‌اند، اعلمی هم روش.


امام جمعه مشهد گفت، باید به تعداد موهای سر بیرون زده خانم‌های ایرانی کشته داد تا مشکل بی ناموسی ایران حل شود. نامبرده از وقتی امام جمعه ارومیه سکوت کرده، وظایف ایشان را کاملا به دوش گرفته است. از مذاکره کنندگان هسته‌ای در خواست می‌شود اکیدا مشخصات مغزی ایشان را به طرف خارجی اعلام نکنند که حتما به اتهام جاسوسی محاکمه خواهند شد.

نیروی انتظامی اعلام کرد، پوشیدن چکمه‌های بلند خانم‌ها در زمستان ممنوع است. ظاهرا این چکمه‌ها فرم ساق پا و ران خانم‌ها را خیلی جالب نشان می دهد و چون خانم‌های ایرانی در این چند سال گذشته یک کمی خوش هیکل‌تر شده‌اند، برادران نیروی انتظامی و بسیج از کار و زندگی شدیدا افتاده‌اند.

دری نجف‌آبادی گفت، ازدواج موقت بهترین راه حل مبارزه با ایدز است. وی البته نگفت اگر طرف مقابل ایدز داشت آیا ازدواج موقت نقش کاندوم را بازی خواهد کرد یا نه؟ از این به بعد قرار است آقایان برای مقابله با ایدز ازدواج موقت پبوشند. این ازدواج در انواع سایزها و رنگ‌ها و طعم‌ها موجود می‌باشد! از فروش نوع خاردار ازدواج موقت هم معذوریم!

موسویان، جاسوس حتمی سابق و جاسوس احتمالی فعلی به اتهام دادن اسناد محرمانه به طرف خارجی مجددا تحت تعقیب قرار گرفت. ظاهرا نامبرده در دیدار با مقام‌های خارجی گفته است که رئیس جمهوری فعلی یک "فاز"ش کم است و "فیوز" پرانده. این مساله از اسرار نظام بوده و هیچکس در دنیا نمی‌دانسته که رئیس قوه مجریه ایران اندکی م.ش.ن.گ یا به قول ابراهیم نبوی منتخب شورای نگهبان یا مشنگ است. آقای موسویان ظاهرا در باره ائمه جمعه ارومیه و مشهد هم چنین اطلاعات داده است.

روزنامه کیهان که هفته پیش رادیو زمانه را ارگان سازمان جاسوسی هلند خوانده بود، برای کسانی که اسم‌شان یا اسم وبلاگ‌شان در سایت رادیو زمانه می‌آید، پرونده‌سازی می‌کند. به گزارش یکی از کلاغ‌های ما، کیهان حتی نویسنده وبلاگ کلاشینکف دیجیتال که از برادران متعهد است را عامل دشمن خواند، چون نام وبلاگش در خبرهای رادیو زمانه آمده بود. از دبیر خبر ارگان سازمان جاسوسی هلند درخواست می‌شود از این به بعد در باره وبلاگ آقای احمدی‌نژاد و مقام‌های کابینه وی بیشتر بنویسد بلکه کیهان به آنها هم یک گیری داد!

کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس باز تنبان ایران را کشیدند. ظاهرا گیر دادن به تنبان ایران مبنای غیر شرعی دارد. اتحادیه عرب سال‌هاست تنب کوچک و بزرگ و ابو موسی را می‌خواهد از ایران جدا کند و بدهد دست امارات عربی متحده. امارات هم که به تنبان ما چشم دارد، شده است مرکز سرمایه‌گزاری ایرانی‌ها در منطقه. این برای نخستین بار در تاریخ جهان است که که یک کشور خارجی می‌خواهد بخشی از خاک ایران را جدا کند و ما داریم با سرمایه‌گزاری در آن کشور، به این مساله کمک می کنیم.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

نیک آهنگ من واقعا دوستت دارم. کارهای کاریکاتورت عالی است. ولی این صفحه ات ضعیف است, به ویژه اجرای صوتی آن فاجعه است. صد رحمت به رادیو تلویزیون شیراز. می دانم زنده گی سخت است, ولی مواظب نامت هم باش.

-- آریا ، Dec 2, 2007

کاکو دست مریزاد!

-- همشهری ، Dec 2, 2007

من که امتحان نکردم، اما می‌گویند خاردار آن چیزی‌ست در مایه‌های ف... ر.... شما چیزی نشنیدی؟

-- سوشیانت ، Dec 3, 2007

از مطالب عالیت ممنونم!!!درباره دبی و سرمایه گزاریکردن ایرانیان بنویس. درسته که به پیشنهاد دولت نهم نام خلیج فارس به خلیج اسلامی تغییر میکند؟

-- سعید ، Dec 4, 2007

نیکان جون، داداش من، این منتقدای سوسولو بیخیال، کارت درسته، بدمدخواه هم داری، همشون دارن از حسادت میترکن!

-- درد ، Dec 4, 2007

سلام من تازه با سایت شما اشنا شدم خیلی عالی و جالبه فقط اگه امکان داره برای هر متنی یک لینک ارسال برای دوستان بگذارید تا اخبار تون بیشتر پخش بشود.

-- یاسر ، Dec 22, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)